Základní charakteristika
Hráč si vytvoří vlastní postavu - charakter, s níž se pohybuje v prostředí virtuálního světa Aden a Elmore ve středověkém až fantasy stylu. Může si vybrat z šesti ras: člověk, elf, temný elf, ork, trpaslík a Kamael (kombinace lidí a andělů vybavená jedním křídlem). Postavě také vybere povolání v rozmezí od bojovníka po čaroděje. Výjimkou je trpaslík a Kamael, který můžu mít pouze povolání typu bojovníka. Avšak trpaslík má jiné výhody oproti ostatním (získávání - spoil věcí, a craft - jejich výroba). Hráč může se svým hrdinou prozkoumávat svět Aden, bojovat s různými monstry, dobývat pevnosti a plnit úkoly. Tyto činnosti může provádět sám nebo ve spolupráci s jinými hráči, tato spolupráce může být někdy nutná k porážce obzvláště silných nepřátel (tzv.raid bossové). Při tom všem hrdina získává nové schopnosti, zkušenostní body a různé předměty, rovněž je mu umožněn přístup do dalších lokací hry. Také po dosáhnutí další úrovně (levelu) dostává hráč různé nové schopnosti (skills). Pro hráče je důležité si vybrat povolání, to se vybíra pomocí přestupových questů (ukolů), jež dostane po dosáhnutí 20, 40 a 76 úrovně.
Mimo tzv. expení, tedy získávání zkušeností (exp) a skill points (sp) zabíjením monster, je podstatnou součástí hry PvP (player vs player)a PK (player kill/er) systém a clan wars. Jde tedy o soupeření mezi hráči o hrady, pevnosti (v Interlude) a také o preciznost, respekt a další…
Enhancements/vylepšování
Hráč může díky svitkům, elementálním kamenům, soul crystalům, life stonům či díky famu(slávě) vylepšovat své zbraně nebo brnění.
svitky - enchant scrolls: svitky, které zvyšují sílu brnění, nebo zbraně (p.def/p.atk). U brnění platí, že pokud všechny setové části očarujeme (naenchantujeme) na +6 a více dostaneme specialni bonus. Zbraně které jsou očarovány na +4 začínají svítit, čím více zbraň očarujeme tím více svítí a vyšší má sílu útoku a u +16 začíná svítit červeně.(kupříkladu +16 C grade zbraň je decentně silnější, než S grade +3) bezpečně jde věci očarovávat do +3. Pokud předmět očarováváme na +4 a více může se rozpadnout na krystaly podle třídy předmětu (D grade brnění = D grade krystaly). výjmkou jsou brnění, která jsou kompletem horní/spodní část, tyto lze očarovat bezpečne do +4. Existují také blessed svitky, které zaručí, že se předmět nerozpadne na krystaly, pouze se vrátí na původních +0.
Elementální kameny - kameny, díky kterým můžeme zvýšit svou obranu proti různým elementům, nebo zvýšit jejich útok. kameny se dají kameny se jaí získat s elementem: vody(water), ohně(fire), země(earth), větru(wind), temé(dark), svaté(holy) .. při použití do zbraně zvýšíte útok v tom jistému elementu, v brnění pak sílu obrany opačného elementu, co je v použitém kamenu(např. kámen země zvýší odolnost vůči větru, nebo přidá zemní útok do zbraně). Dají se používat jen u S,S80 a S84 grade
Soul crystaly - crystaly, ktéré můžete u kováře zakovat do zbraně. Tím jim přidáte specialní vlastnost(např. rychlost útoku, sílu magického útoku, úhybnost hráče apod.) Navíc se vám zvýší síla útoku v PvP(hráč proti hráči).
Life stony - kameny, které se dají přidat do zbraně u kováře. je jich několik druhů: Life stone, Mid-Grade Life stone, Hight Grade-Life stone, Top-Grade Lifestone. Čím vyšší třída(grade) kamene, tím vyšší šance, že do zbraně dostanete Aktivní skill(například léčitel pak může mít díky zbrani útočná kouzla apod.) Jinak jsou efekty, které se na zbrani objeví náhodné. Při použití Top-Grade lifestonu se zbraň navíc rozzáří a "zelektrizuje".
Fame(sláva) - získáváte při obléhání pevností, nebo při bojích o hrad. Za tento Fame, pak múžete své zbrani nebo zbroji přidat další vlastnosti, které se ovšem započítávají jen v boji proti jiným hráčům (např. snížení obrženého poškození v pvp u zbojí, nebo zvýšená rychlost útoku u zbraní)
Foundation věci ... tyto věci se dají získat pouze pokud si je sami vyrobíte(u hráče trpaslíka), nebo koupíte u jiného hráče. Jsou úplně stejné jako ty obyčejné, akorát přidávají, obvykle několik, vlastností navíc(úhybnost, počet životů atd.)
Základní pojmy
Buff = podpůrné kouzlo (např.: wind walk, shield, might).
Buffer = postava, která sesílá podpůrné kouzla na ostatní.
Char = charakter, postava za kterou hráč hraje.
CH = clan hall, klanová hala.
CL = clan leader, zakladatel a velitel klanu.
CP = combat poin, stínové životy, použité při PvP. Ubírají se první, až potom zranění ubírá normální životy.
CS = castle siege, bitva o hrad mezi klany nebo souboj klanu proti NPC (pokud hrad nikdo doposud nedobyl).
Craft = povolání postavy, které umí vyrábět věci.
Damage dealer = obecně postava, která je zaměřena na způsobování zranění.
Debuff = kouzlo negativně ovlivňující vlastnosti postavy (např.: slow, cancel, surrender).
Drop = věc nebo více věcí, které při smrti vypadnou z vás, nestvůry a nebo z jiného hráče. Kořist.
Grade = (no grade, D grade, C grade, B grade, A grade, S grade, S80 grade, S82 grade a S84 grade) stupeň předmětů, rozděleno podle úrovně od kterého jej může postava používat. Čím vyšší stupeň, tím lepší předmět, ovšem pro každý stupeň musí postava mít dostatečnou úroveň (NG 1-19, D 20-39, C 40-51, B 52-60, A 61-75, S 76-79, S80 80-82, S82 82-84, S84 84+). Pokud postava nosí předmět s vyšším stupněm, než dovoluje její úroveň, dostane postih v podobě snížení všech jejích vlastností.
GK = gatekeeper, NPC umožnující teleportování mezi městy.
Healer = léčitel.
Hero = hrdina, postava, která vyhraje olympiádu. Status hrdiny je udělován na jeden měsíc. Postava získá exkluzivní auru, dovednosti a předměty, za které si může kupovat jinak špatně dostupné svitky očarování na vylepšení zbraní a zbroje.
HP = hit point, životy.
L2, LA2 = Lineage 2.
Mob = nestvůra, obluda, potvora.
MP = mana point, mana (na kouzlení).
Noblesse = šlechtic, postava, která splnila speciální úkol a má patřičnou úroveň na hlavním i vedlejším povolání. Může se zúčastnit olympiády.
Nuker = kouzelník, který je určen na ničení pomocí útočných kouzel.
Přestupák = speciální úkol, díky kterému se povolání postavy dostane na vyšší stupeň.
PvE = player vs environment, souboj hráče s počítačem ovládanou nestvůrou.
PvP = player vs player, souboj hráče proti hráči.
Quest = úkol, jehož splněním získá hráč nějakou odměnu.
Raidboss = silná nestvůra, k jejíž zabití je potřeba skupina hráčů.
Soulshot, Spirit shot, Blessed spirit shot (SS, SpS, BSpS) = speciální předmět, někdy nazýván jako náboj, díky kterému postava způsobuje větší zranění zbraní (v případě soulshotu), nebo zvyšuje účinek kouzel (v případě spiritshotů). Na zbraň stupně A potřebujete soulshoty stupně A atd.
Spoil = povolání postavy, která umí získat lepší kořist ze zabitých nestvůr.
Tank = povolání postavy, které je uzpůsobené pro defenzivní boj.
TvT = team vs team, tým proti týmu, hromadná bitva.
WTB = want to buy - chci koupit
WTS = want to sell - chci prodat
WTT = want to trade - chci vyměnit
Servery:Servery najdete na ruznych starnkach doporucuju vyhledat v www.googel.cz
http://translate.google.cz/translate?js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fonpulse.ru%2Fstart.htm&sl=ru&tl=cs